سیستم آبیاری هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

امروزه اینترنت اشیاء (IOT) یکی از بزرگترین محورهای توسعه‌ی صنایع مختلف محسوب می‌شود. در صنعت کشاورزی نیر بدلیل مزایایی که این فناوری در کشاورزی هوشمند ایجاد می‌کند، اینترنت اشیاء بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کمبود آب سالم بزرگترین چالش پیش‌روی کشاورزی نوین است.

بر همین اساس گروه هاپسکو در اولین گام خود برای ورود به صنعت کشاورزی هوشمند اقدام به طراحی سیستم آبیاری هوشمند خود کرده است.

عموما در مباحث مربوط به کشاورزی هوشمند فقط به حوزه گیاهان گلخانه‌ای پرداخته می‌شود؛ ولی ما با طراحی این سیستم یکپارچه توانایی مدیریت مصرف آب و رطوبت محیط‌های کشت فضای آزاد، گلخانه، سالن‌های پرورش قارچ و … در اختیار کشاورزان عزیز قرار خواهیم داد.

در این سیستم یکپارچه شما می‌توانید با تلفن همراه خود، به صورت لحظه‌ای تمام فاکتورهای مورد نیاز گیاهان خود شامل دمای محیط و خاک، رطوبت محیط و خاک و … را مشاهده کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که شرایط خاصی برای آبیاری محصولات خود تایید کنید. در صورتی اتصال این سیستم یکپارچه به اینترنت شما قادر خواهید بود بدون نیاز به حضور در محل کشت خود تمام شرایط مورد نیاز محصولات خود را از راه دور کنترل کنید.

گروه هاپسکو به پشتوانه تجربه و سابقه طراحی و ساخت انواع سیستم‌های آبیاری و مبتنی بر اینترنت اشیاء آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.