محفظه های تست گازی

محفظه های تست گازی

محفظه‌های تست گازی برای تعیین کیفیت گاز در کارخانه‌های تولیدی گاز و همچنین به جهت تست ادوات گازی مانند سنسورها، شیرهای الکتریکی و مکانیکی استفاده می‌شود.

این محفظه‌ها قابلیت استفاده در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و همچنین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت صنایع مختلف را دارند. مواد استفاده شده در این محفظه‌ها امکان تست هرگونه گاز اعم از گازهای سمی، گازهای اشتعالی، گازهای انفجاری و گازهای فرّار را داخل محیط خودش فراهم می‌کنند.

حجم و ابعاد این محفظه‌ها با توجه به موارد استفاده قابل تغییر و سفارشی‌سازی هستند. همچنین از این محفظه می‌توان به صورت غیرمستقیم به عنوان شارسنج (flow meter) برای اندازه‌گیری جریان گاز و همچنین مخلوط کردن چند نوع گاز استفاده کرد. اتصالات پنوماتیکی و مدارات داخلی محفظه امکان ورودی هر تعداد گاز و نصب تعداد بالایی دستگاه را فراهم می‌کند. هم چنین از این محفظه‌ها می‌توان برای آزمون‌های زیستی مانند تاثیر شرایط محیطی بر فرآیندهای ارگانیک و زیستی استفاده کرد. تعیین کیفیت برخی مواد غذایی مانند میوه‌ها، گوشت و … به همراه برخی سنسورهای گازی را می‌توان به عنوان موارد استفاده دیگر از این محفظه‌ها نام برد.

گروه هاپسکو با توجه به نیاز مشتریان عزیز قادر است بهترین محفظه‌های تست گازی را طراحی و تولید کنند.